O NAS

Beata Tabisz-Przybyła

Pomysłodawca i koordynator projektu "Dziecięce odyseje". Z wykształcenia polonistka i slawistka. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej oraz zarządzania oświatą. Prowadzi w Szkole Podstawowej TAK im. Ireny Sendlerowej w Opolu zajęcia ze scrapbookingu. W wolnej chwili lubi scrapować, czytać i zwiedzać świat.

Agata Świerc

Jest nauczycielką języka polskiego w Szkole Podstawowej TAK im. Ireny Sendlerowej w Opolu. Od wielu lat również instruktorem harcerskim. W swojej pracy z młodzieżą często wykorzystuje metody harcerskie. Chętnie bierze udział w szalonych projektach i szkoleniach. Jej pasją jest żeglarstwo, a ostatnio jazda konna. Jeśli trafi jej się jakaś dłuższa wolna chwila, to czyta książki, gotuje lub po prostu leży na kanapie i ogląda dobre filmy. Autorka tekstów i scenariuszy lekcji w ramach niniejszego projektu.

Kamila Żędzianowska

Jest nauczycielką języka polskiego w Szkole Podstawowej TAK im. Ireny Sendlerowej w Opolu. Od lat zakochana w alternatywnych metodach kształcenia. Kamila ukończyła również studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki i terapii pedagogicznej. Prowadzi również zajęcia z bajkoterapii i Teatru Kamishibai. Po pracy śpiewa w zespole rockowym, pochłania książki w ilościach hurtowych i zatraca się w zabawach z córką. Autorka scenariuszy lekcji w ramach niniejszego projektu.

 

Dagmara Machoń

Jest absolwentem Terapii Pedagogicznej z Oligofrenopedagogiką oraz Trenerem Kompetencji Społecznych. W szkole pracuje jako pedagog szkolny, udzielając wsparcia dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz trudnościami adaptacyjnymi. W swoją prace wplata pasję do teatru, entuzjazm i otwartość na drugiego człowieka. W czasie wolnym "ładuje akumulatory" jazdą konną, literaturą i górskimi wyprawami. Autorka scenariuszy lekcji w ramach niniejszego projektu.

Wojciech Machoń

Jest absolwentem Pedagogiki Resocjalizacyjnej na Uniwersytecie Opolskim, a także Chrześcijańskiego Studium Teatru Ruchu, Szkoły Dramy Stosowanej i Studium Terapii przez Sztukę. Z jednej strony pracuje z dziećmi i młodzieżą zagrożoną wykluczeniem społecznym jako pedagog i wychowawca, a z drugiej jako instruktor teatralny, reżyser, aktor i wokalista. W tych dwóch światach mieści również zamiłowanie do górskich wycieczek, dobrych powieści i rolkowania nocami po mieście. Użyczył swojego głosu i nagrał audiobooki, które można znaleźć na tej stronie. Jest również autorem scenariuszy lekcji w ramach niniejszego projektu.

Piotr Zawadzki

Piotr Zawadzki jest absolwentem Instytutu Historii Uniwersytetu Opolskiego. Jest nauczycielem historii oraz wiedzy o społeczeństwie w PSP nr 14 im. Adama Mickiewicza w Opolu oraz Szkoły Podstawowej TAK im. Ireny Sendlerowej w Opolu. Jego zainteresowania badawcze skupiają się wokół II wojny światowej, czego efektem są zrealizowane studia podyplomowe ,,Totalitaryzm, nazizm, holokaust" w Państwowym Muzeum Auschwitz - Birkenau w Oświęcimiu. Autor tekstów i scenariuszy lekcji w ramach niniejszego projektu.

Adrian Czopowik

Fotograf, grafik,  filmowiec, twórca multimediów, trener kompetencji społecznych. Współtwórca reklam, programów publicystycznych i teledysków. Dawniej współpracownik TVP i członek grupy filmowej HOLEINMOON. Obecnie pracuje jako specjalista ds. komunikacji marketingowej w Towarzystwie Alternatywnego Kształcenia w Opolu. Twórca strony internetowej projektu.

patronat honorowy

realizacja

Projekt finansowany

przez urząd miasta opola

© 2018 Towarzystwo Alternatywnego Kształcenia. Wszelkie prawa zastrzeżone.